CHILL-PILL
Hejsan!
Idag har jag tagit ett chill-pill och bara degat vid havet hela dagen. Man kan inte göra annat när det är så varmt. Först gick jag en prommis till långedragsbryggan för att ta ett dopp där. Och när jag väl var där fick jag ett meddelande för brorsan som ville bada efter han slutade skolan vid 15. Så efter mitt dopp blev det en snabbis hem, hämta moppis, slänga i mig käk, byta om till torr bikini och åka å hämta upp honom. Så idag har jag badat minst fyra gånger. Fett behövligt. Det är så underbart att tempen har stigit så att man kan simma runt och njuta av det. Åh! Nu sitter jag och läser lite på vår stenaltan och dricker islatte. Man blir så pumsig av vädret, men känner noll av koffeinet. :( Krävs väll mer än koffein för att få bort min sortens pumsighet dock hehe. Kramar på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress