BLOMMAR & VISSNAR
 
Godmorgon!
Asså ser ni hur vackert Gbg blommar just nu? Igår var jag nere vid Järntorget/Haga med K, jag prommenerade dit från mitt hus 7km (humble brag). Det verkligen blommade på utsidan, samtidigt som det vissnade på insidan. Men det är en annan story som jag tror att jag behåller för mig själv. Så jag tycker att vi trycker på fast forward och hoppar vidare till idag istället för att älta gårdagen.
 
So yes, just nu ligger jag i sängen och ska snart gå ner och fixa ihop en frukost. Byggarbeterna som gör om vårt badrum (remember?) sitter där just nu så jag väntar tills dom slinker undan. Om några timmar ska jag till sjukgymnasten och det är pretty much det som händer idag. Som vanligt tänkte jag prommenera dit också med podd i lurarna. Igår blev det Bianca & Alices, idag blir det Peg & Pennys. Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress