WAVE AFTER WAVE
Halli hallå!!
Här kommer lite bilder från dagen på stranden. Imorse var det väldigt molnigt så jag gick runt lite i stan tills det sprack upp. Vid 11 var det strålande sol och låg och stekte samt badade tills halv 2 då moln började segla in igen. Jag köpte med mig seranoskinka, guacamole, Doritos och Corona till lunch som jag åt på balkongen. Därefter blev det poolen men det var rätt molnigt så jag gick in på rummet igen och redigerade lite bilder. Ska vila lite nu och går nog runt en sväng senare innan middan. Kramar!!
Rebecca Adnell

Vilken fantastisk plats!

Svar: Ellerhur!! Helt sjukt verkligen, kram:)
Ella Forssling

trashfeelings.blogg.se

Vill du läsa om olycklig kärlek? Du känner nog igen dig en del... Kika in på min blogg isåfall..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress