OGILLAR RÖTT
Halli hallå!
Haha, har märkt att de flesta detaljer jag har nuförtiden är röda. Detaljer på skon, väska, hoodies, tishor, rand på brallor etc. Min färgklick typ. Så dagen till ära blev också en röd tröja, hoppas ni inte tröttnar asså ska försöka varriera mig mer hehe. Jag vaknade upp svin förkyld, men det försvann efter några timmar in på dagen. Jag blev fett förvånad både att de hade kommit tillbaka och att den försvann på dirren. Negativt blev till positivt.
 
Jag har precis vart ute på en liten prommis för att få luft och lämnade en väska på posten. Sålde nämligen min gamla gamla gaaaamla Michael Kors, som inte alls är min stil längre. Hade den typ när jag gick på Påvelund och kännde att det var dags för en lite mer i min smak. Som jag skrev igår beställde jag en ny och ska berätta mer om den sen, (ÄLSKAR DET MÄRKET). Cliffhanger lol. Nej det är tyvärr inte Gucci :/ But someday... Anyways, nu ska jag sluta dagdrömma om materiella ting och börja laga ihop halloumi och avocado (SÅ JÄVLA GOTT). 
 
Dagens mig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress