♡HAPPY B-DAY LOVE♡
Ända sedan 2009 har jag varit fast. Justin Bieber har sedan dess alltid vart en del av mig liksom. Jag klarar mig inte utan att kolla vad han gör på dagarna, skrolla igenom hans outfits, lyssna på hans musik och läsa igenom hans tweets. Jag vet inte vad för slags kärlek det är, en slags besatthet jo jag vet. Men en positiv sådan. Han får mig att må så jävla bra. 
 
Idag fyller han 24 år och jag är så otroligt stolt över honom som lyckats så bra. Från en barnstjärna till en liten skitunge ute på villovägar som sedan efter någon sekund finner sig själv och blommar ut till den mogna artisten han är idag. I see u. 
 
Här kommer några bilder jag tagit, från en av de bästa dagarna i mitt liv!! 29 September, 2016 på Tele2 Arena, Purpouse Tour. Jag lever fortfarande på lyckoruset av att vara nära dig (2 meter yup). I LOVE U AND HAPPY B-DAY!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress