BIEBER ON MY TITTIES
Hej gullungar!
Som ni såg i förra inlägget är det dags för basket comeback (halvt) ikväll!!! Jag dööör, vet ni hur mycket jag saknat och längtat efter detta. Men jag tänkte snacka mer om det imorgon, då jag faktiskt vart och tränat. Just nu sitter jag i väntrummet hos psykologen som sker på Måndagar i vanlig ordning. Den senaste veckan har varit tuff så det känns skönt att bara spotta ut allt. Jag hoppas på en bättre vecka denna gången!! Jag har inte så mycket mer på hjärtat, mer än att jag gick runt i Haga med tårarna i halsen för jag hoppades på att springa in i Håkis. Not this time heller... Men nån dag är det min tur!! Kramis Kramis, här kommer dagens outfirre.
 
Tröja: Bieber Merch x Champion / Jacka: Dry Lake / Jeans: Zara / Skor: Nike air force 1
Felicia

Fin outfit! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress