SAME OLD
Goodmorning!
Waow, mycket fotboll dessa dagar. Därav dålig update, för hur kul är det egentligen att skriva om samma sak dag ut och dag in. "Idag har det regnat och jag har kollat på VM". Hihi, summering utav senaste dagarna. Och föutom den första delen av meningen kommer resten av dagarna också se ut så, hihi. Idag däremot är det inga roliga matcher så skall inte ligga bänkad framför TV:n idag. (Bara kika in då och då för får lite stress av att missa något fint moment hihi). Fear of missing out VM edition. 
 
Anyways, idag ska jag (på tredje försöket gillt, suck...) bege mig till min gamla högstadieskola Påvelundsskolan. För att snacka om vikarietjänst där till hösten. Som ni kanske vet har jag redan varit där två gånger innan, men begge gångerna skicka de hem mig pga mycket att göra. Så nu har jag ringt i förväg och hoppas på att det går vägen. Håll era tummar för mig! 
 
T-shirt: Tommy Hilfiger / Track jacket: Adidas / Jeans: Levis / Skor: Adidas
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress