RECAP
Goodmorning!
Sörry för en knasig uppdatering de senaste, har haft mycket för mig. Och när jag inte haft något för mig har jag vart så slut att jag total deckat och knappt kunnat röra mig. Mindre dramatiskt än vad det låter dock hehe. Helgen har varit fin. I Lördags träffade jag Max och vi drog till hans kontor för att chilla på takterassen med pizza och öl. Samt spela pingis, det blev 11-10 till honom. Fan asså. Därefter mötte jag upp pappsen och farbror som var på rockkonsert på Lisse. Inte alls min grej, men var ändå kul att hänga med dom lite. På Söndagen hängde jag med min Julle hela dagen. Vi var nere vid havet en sväng med picnick tills regnet tvingade bort oss. Då hoppade vi i havet och sen hoppade vi på moppen och gasade hemmåt. 
 
Idag är det Måndag, och jag ska snart bege mig ut i regnet till min gamla skola Påvelund. Jag var ju där på möte i Fredags, men vi hann ej med det vi skulle så jag ska tillbaka dit idag igen. (Söker vick där till hösten för er som inte läste i fredags). Håll tummarna för mig!!! Här kommer dagens Ella :) Kramis!
 
Brallor: Ralph Lauren / T-shirt: Brandy Melville
Angelica Wåhlin

Vad mysigt det låter med picknick vid havet!

Svar: Ja det var underbart!!! Hoppas din dag vart bra! :D
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress