MAKTGALEN
Hello mina vänner!!
Omaygod jag är så tråkig person. Jag kan inte stänga av fotbollen hemma, så det blir liksom matcher hela dagarna. Jag vet att jag har sagt det tusen gånger, men vill liksom förklara min väldigt sega uppdatering. Hihi :) Men, jag har en sån jävla rolig nyhet!!!! JAG HAR FÅTT JOBB!! Tänk er, JAG. Till hösten är det slut på min sjukskrivna period, på mitt initiativ såklart. Det är ju liksom ingen annan som kan veta hur mycket jag klarar osv. Men waow asså, helt sjukt.
 
För er som missat ska jag vicka på mitt gamla högstadie Påvelund. Sjukaste separationsångesten från den skolan asså, så I’m back!! Jag älskar att jobba med kids och försöka inspirera och göra dom till bra människor (är lite maktgalen), så det ska bli en spännande utmaning med lite äldre och betydligt kaxigare tonåringar. Wish me luck!!
 
Nu: Jag ska åka en sväng till en amigo och kolla på Argentina - Croatien. Ha det bra mina fina, kramar!!
sarah

fina bilder

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress