GRATTIS MITT ALLT
Godmorgon!!
Gårdagen och kvällen var så härlig. Som jag i tidigare inlägg skrev tog min bestie studenten igår. Stort grattis till dig Julle, mitt allt!! Planen var att jag skulle stanna på mottagningen tills J drog ut, men det var så trevligt och härligt att hänga med släktis så jag stannade till halv två på natten. Vi snackade om livet framför en öppen eld. Hur härligt? Sommarkvällar asså. Dagen var också fantastic givetvis. Fylld med god mat, härlig musik och massor av kramar från Julia. Kan inte bli bättre ju!!!
 
Nu: Jag har dratt på mig något dumt... Lite växlande feber och sjukt ont i halsen. Så jag ska bara ligga i sängen och försöka bli frisk idag. Det var vart väldigt mycket planer det senaste, så det är inte konstigt att min sköra kropp reagerar såhär. Ta hand om er allesammans så hörs vi imorgon! Kramar :)
 
Camilla Persson

Vad kul och mysigt 😌

Svar: Ellerhur!! Kram på dig å trevlig helg :)
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress