FCK IT I'M A UNICORN
Tjenixen!
Guys!! Mitt hår är tonat rosa, and I love it. Vad tycker ni? Själv hade jag velat ha lite mer färg och jag körde faktiskt två omgångar. Efter ena duschen och hårföningen syntes det knappt någon rosa nyans alls. Så jag körde en vända till och då blev det bättre. Jag är supernöjd, men hade velat ha liiiiite till. Snart ska jag laga ihop lite kötfärs med zuccini och mozzarella och sätta mig framför världens bästa Prison Break. Därefter ska jag in till stan för att möta upp Julle och ta en liten afterwork drink efter hennes jobbis. Kramar på er!
 
Skjorta: Tommy Hilfiger / Fanny-pack: ASOS / Skor: FILA / Shorts som egentligen är en jumpsuit lol: ?
Anonym

Wow Ella det blev så bra. Dåligt att det kommer gå bort

joré

Så snyggt!!! gillar hur subtilt och typ naturligt det ändå ser ut? + passar din solbrända hy!!

Svar: Åh vad glad jag blir!! Tack så mycket 😄 Jag var så orolig att de ej skulle se naturligt ut så det var fett skönt!!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress