BLAND MOLNEN
Godmorgon!
Hur är läget med er babes? Med mig är det fint, förutom att jag är fruktansvärt trött efter en natt på stan. Men det var det värt!! När jag kom hem från havet med Julle igår vid kl åtta fick jag ett ryck och svirade om till partykläder. Jag drog nämligen till Epic Tuesday på Port Du Soleil (en tisdagsklubb här i Gbg) med Erik och Jacob. Förutom att jag fick vänta på att de skulle komma dit väldigt länge hade jag en så rolig kväll! Jag brukar inte digga musiken där men fram emot de senare timmarna blev det otroligt bra. Mycket dans, dans och ännu mera dans!! Så vi stannade till stängning, därav en trött Ella.
 
Hade svårt att sova när jag kom hem då det liksom är morgon och ljust ute. Men det gör inte så mycket då det blir VM i sängen hela dagen, hihi! Bort med Portugal och heja Spanien, eller hur? Kramar på er!!
 
Titta vilken fin himmel påväg till klubben igår.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress