ON THE COUNTRYSIDE
Halli hallå!
Åh en sånnhär dag behövde jag. Jag håller just nu på att läka lite delar av mitt hjärta som gått sönder i ett litet ”break-up” eller vad man ska säga. Och jag har knappt tänkt på det på hela dagen. Jag har vart distraherad av en hur mysig dag som helst på landsbygden med härligt sällskap. Massor av härliga vänner, god mat på grillen och lite gott till dricka på deras landställe på Stillingsön. När vi kom dit hade vädret inte spruckit upp än, så vi började med att laga ihop en god pasta-lunch. Därefter klarnade himlen upp och vi rusade ner för att ta ett dopp, hela gänget. Fyfan va gött, älskar bada!!!!!!
 
På eftermiddagen åkte vi en sväng med båten till en fin restaurang där vi beställde in lite bärs. Där satt jag i min blöta baddräkt med en jeanskjol över utan att frysa. Jag frös inte äns när båten körde i full fart och vinden fläktade!! Hur skönt?? På kvällen blev det grill med go musik och gött snack. Nu ska jag hemmåt och sova. Kramar på er!!
 
Här kommer lite bilder från dagen, mer kommer imorgon! 
Gime

fin blogg!

Svar: Åh tack så mycket!! :) kram
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress