LAST MONTH
Här kommer lite utav senaste månadens highlights. 
 
Ed Sheeran på Ullevi var magiskt. Förra året när jag fyllde 19 fick jag i födelsedagspresent av min bästavänn biljetter till Ed's konsert på Ullevi. Nu var det äntligen dags och hela kvällen var så härlig. Det är svårt att inte bli imponerad av en sådan talang. Givetvis förgylldes stunden av att få spendera kvällen med mina fina vänner Julia och Noah. 
 
Utgångar har det vart en del utav. Bra sådanna dessutom. Det känns så skönt att kunna ha fett kul och dansa loss utan att min sjukdom ska tränga sig på och förstöra. Favoritkvällarna var nog en Tisdag på Port, en Måndag på Pustervik och en Onsdag på Yaki. Bam! 
 
Sveriges VM-resa har varit så fantastisk att få följa. Detta har verkligen varit Sveriges sommar. Både i väder och med våra framgångar i fotbollen. Folkfesten har spritt sig och hela Göteborg sjunger (ibland obegripliga) hejarramsor. Matcherna har jag kollat på Ullevi och sista jobbiga matchen sågs på Port. 
 
Bada!!!!!!!! har jag gjort så det står härliga till. Typ varje dag. En dag när jag var trött på samma gamla hav åkte jag till Erik och chillade i hans pool, det var riktigt gött. 
 
Det härliga är att sommaren inte är slut än. Nu ser jag fram emot Way Out West, sol och partysemester med Julia och sedan att äntligen få börja jobba. Kramis!! Här kommer månadens highlights i bilder.
Tess

Vad härligt det ser ut! :)

Ida Bjelkert

Såå härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!! Kramar :)
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress