TILLBAKA & LITE STARKARE
Tjo!!!! JAG HAR SAKNAT ER!!
Men det har varit behövligt med en liten paus nu efter resan. Jag har mått väldigt upp och ner. Ena sekunden känns det som att jag fan orkar mer än för en månad sedan (vilket är så sjukt bra!!) och andra sekunden känns det värre än förr. Mina highs är högre och mina lows är lägre. Men jag kanske är lite starkare psykiskt? Eller jag försöker vara. Inte för att jag någonsin vart svag i mitt psyke, men mer stark i att säga ifrån och vara snäll mot mig själv. Sen tror jag att jag har varit hög på att vara aktiv och att alltid ha något att göra nu på resan och dagarna efteråt. Vilket är dumt, för det är så farligt och skört. Trilla tillbaka liksom. Men det är en ballansgång som jag håller på att reda ut. 
 
Nu: Precis duschat efter sjukgymnast, ska lägga mig och kolla skräckfilm med jordgubbar jag köpte på torget. Kramis!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress