SUNDAY FUNDAY
Hello sunday funday!
Eller? Jag förstår att för er som jobbar och går i skolan är detta en rätt ångestladdad dag, men för mig, just idag känner jag inte så mycket ångest. Och det är fett skönt, att för några minuter eller timmar undgå konstanta oroskänslor. Idag ska jag träffa min fina Noah och vi ska till hallen för att kolla på herrarna som har match. Damerna spelar också, men den matchen är tyvärr för tidig för mig. Men givetvis håller jag tummarna för dom med. (Ni som ej känner mig, jag spelade basket i Högsbo Basket och är där varje vecka och hänger med alla fina). Tack för alla frågor till min Q&A förresten! Så kul att se vad ni har på hjärtat. Jag planerar att göra den så fort jag hinner, men har mycket dessa dagar så de blir senare i veckan. Kramar på er!
Emilia Sjödin

Så fint!

Svar: Tack!! <333
Ella Forssling

Fanny

Fint

Svar: Tack<3!!!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress