JUST MARRIED MY PIZZA
Godnatt alla fina!
Blir så fruktansvärt glad när jag ser hur många av er tagit till er mina texter angående utmattning. Hur ni använder mig som en ”icke förebild”, om ni förstår? Att ni inte vill hamna där jag är och att ni inte gör mina gamla misstag. 
 
Idag var jag inne på min gamla högstadieskola, Påvelundsskolan. Jag fick gåshud på hela kroppen. Gud va många minnen jag haft där inne. Varje liten kvadratmeter där är speciell. Vart man satt och spela kort, vilket skåp man hånglat mot, vart man kastade vattenballonger och där jag gråtit efter prov då jag inte var nöjd. Åh. 
 
Jag var där för min brorsa hade utvecklingssamtal med mammsen och därefter köpte vi hem pizza och kollade på Family Guy. Köper aldrig hem pizza, så det var fett gott!!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress