HIT THE PAUSE BUTTON
Hejsan!!
Just nu befinner vi oss i Hollywood, Florida. En mysig liten del på västra sidan av Florida. Vi tröttnade på Floridas östkust och bestämde oss för att ta in på ett hotell på denna sidan istället sista natten. Finns mer och göra samtidigt som det inte skulle vara så fruktansvärt kallt som det var i Fort Myers.
 
Anyways, det jag skulle säga var att jag tar en liten bloggpaus i några dagar. Jag känner att jag inte haft tid de senaste dagarna, samtidigt som vi flyger imorgon och jag vet att hela jag kommer vara helt utmattad hemma efter flygresan. Hela resan har varit fantastisk samtidigt som min kropp har hållt på att explodera nästan varje dag, det har gjort så ont inombords. Så jag behöver verkligen gå tillbaka till gamla vanor att ta det maximalt lugnt så jag ej trillar ner några steg på vägen till att bli frisk. Does it make sense?
MADDISENJ.SE

Härligt med Florida, vi ska dit i mitten av februari. Då ska vi först bo en vecka på västkusten på Fort Myers Beach, håller tummarna för att det är varmare då! Och sedan ska vi bo en vecka i Dania Beach på östkusten, strax söder om Fort Lauderdale, ska bli så skönt att få komma till lite varmare väder! Ha en underbar semester!

Svar: Åh det låter fantastiskt!! Ja fort Myers beach var svin mysigt då det var bra väder, mycket trafik dock så passa på att promenera eller cykla om ni ej ska långt. Ha en fantastisk resa! Älskar Florida såhär års:)
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress