UPPTAGEN
Hej hjärtan!
Ja, tro det eller ej. De senaste två dagarna har jag vart sjukt upptagen. Massor av saker på kalendern och där imellan har jag legat i sängen, utpumpad på energi och kollat på min kära kära Prison Break. (Livets serie). Igår hade jag både psykologmöte och en introduktion till ett mindfullness program. På kvällen åkte jag och mammsen in till Ikea för att köpa rygga till Spanien på Söndag, samt fikade på goda bullar. En väldigt intensiv men mysig dag.
 
Idag har jag vart på ett sparmöte på min bank med min bankkontakt, vilket gick superbra! Behövde lära mig lite om fonder etc så jag vet hur jag ska sälja och köpa för att få så god vinst och säkert sparande som möjligt. Det var fett intressant och jag lärde mig mycket!!! (Vuxen poäng, hell yeah). Snart ska jag bege mig mot sjukgymnasten vilket verkligen är en sak för mycket på schemat. Jag orkar inte. Är helt slut efter mötet i morse. Men jag måste dra mig dit och jag ber verkligen för att jag inte ska kollapsa. Dessa dubbelbokningar på en dag för inte ske igen asså. Vilket är ett starkt tecken på att jag inte kan börja jobba ennu. Varje liten syssla tar föööör mycket kraft. Prison Break får rädda mig när jag kommer hem sedan, kram på er!
Anonym

kämpa på vännen, det kommer vara värt det

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress