RIDER UT STORMEN
Yo! What is up?
Bloggingen denna veckan har ju vart förfärlig. Har mått sådär de senaste veckorna och känner mig extremt hängig och slut på inspiration och idéer. Inget contet till bloggen eller till livet liksom. Men det är lugnt, för jag vet att det kommer gå upp, ner, upp, ner i vågor tills det känns som vanligt. Resan är guppig, och jag försöker hänga med i svängarna och bara rida ut stormen. Acceptera när det är upp och när det är ner.
 
Anyways, det är hundra miljarder minusgrader ute och jag har undvikt att ens sätta en fot utanför huset. Däremot åkte jag och pappi på lite ärenden vid Frölunda Torg, inför resan!🌴 Fixat så att min surf funkar utomlands (haft nån knepig spärr innan), växlat till euro och lämnat tillbaka en bok på bibblan.
 
Tofflor och mjukis är det jag lever i här hemma. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress