HJÄRTATS DAG
Hej alla hjärtan!❤️
Jag hoppas ni har skänkt en extra tanke på de som ni har nära. De som ligger nära hjärtat, men även de som inte har mycket att fira. Kärlek till er alla! I vår familj har vi som tradition varje alla hjärtans dag, sen så långt bak jag kan minnas, gjort rosa pannkakor med bär, grädde, sylt och/eller sirap. En väldigt mysig tradition som även iår inte fick kastas bort!! Annars är jag inte riktigt en person som bryr sig så mycket om denna dagen, kan känna att den är lite töntig och cheesy. Hade dock inte tackat nej om Justin kom hit med rosor liksom, men ni hajar vad jag menar. Men, pannkakor, och rosa dessutom!!! Man klagar ju inte. Kram på er! Och hoppas ni har och haft en fin dag idag.
Linnéa

åh gott!!

Jag åt bara bär med socker.. blåbär, hallon, jordgubbar, svarta vinbär och röda vinbär... åh delikatess!!

du är jätte snygg bruden!!

Svar: Det låter ju också underbart! Hoppas resten av dagen var lika härlig. Kramar :))

Hihi tack så mycket, gulligt sagt!
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress