DANCE YOU OFF
Hello!! :)
Solen skiner och himlen är blå. Vilket gjorde dagens prommis obligatorisk. Däremot gjorde typ ansiktet ont när vinden tittade förbi, fyfan vad kallt det är ute. Lucky me som faktiskt bokat resa nästa söndag, Teneriffa och sol here I come!!! Det känns superbra och beslutet att åka känns verkligen rätt, alla som jag rådfrågade tyckte att jag skulle dra. Nu sitter jag med lite papper från transfer och flygbolagen som jag försöker lista ut, lite knepigt när det inte är charter utan en paketresa där man designat paketet själv. Men, men. Det var så det blev bäst hotell, destination och flyg. 
 
Nu: Med Dance You Off i lurarna har jag kommit hem från prommisen, det gäller att värma mig nu!!
Linnéa

Wow vad snygg du är! :)


Svar: Nämmen, åh tack!!! :D
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress