THURSDAY;
Tjo!
Idag känns det lite bättre än igår, hehe. Så nu tar vi ett djupt andetag och blickar frammåt. Förmiddagen idag har inte vart så speciell. Lagat lite god frukost, en prommis med podd i lurarna, en jävligt kall dusch (asså jag var så svettig och varm), fixade ihop en sallad till lunch och nu ligger jag med datorn för att vänta in kvällen. Jag ska nämligen åka in till Linné för att möta upp mina ladys på en fika. Eller ett glas öl hade inte vart så dumt just nu. Åh nice. Hihi vi får se vad det blir. Trevligt blir det i varje fall! Men det känns så tråkigt och skummt att Ellen inte kommer vara med varje gång vi ses nu :( Hon har nämligen flyttat till Lund för att plugga, och jag är så glad för hennes skull. Samtidigt som det såklart är synd att gängets lilla mix av åskmoln och solstrålar befinner sig långt bort i södra Sverige. (Wey Ella langar geo kunskaper). Haha kramar!
 
T-shirt: H&M / Jacka: Carlings / Kjol: ? / Skor: Putfeetfirst
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress