BYBIANCA
Godmorgon!
Hur är läget? Själv mår jag fint och lever fortfarande på lyckan att jag faktiskt började jobba för första gången igår efter utmattningen!!!!! YAY. För er som missat är jag vikarie på mitt gamla högstadie, och guys det gick svin bra. Alla var så härliga, knasiga, snälla och roliga! Jag fick dock ha matte hela dagen vilket inte alls är mitt starkaste ämne, men jag och eleverna löste det tillsammans hihi. 
 
Seeen har mitt fina datorskal från Bianca Ingrossos egna märke kommit på posten. Är så nöjd. Antingen älskar jag det för att det är fett snyggt eller så är jag manipulerad av att jag avgudar Bianca på en undermedveten nivå. I don’t know! Men så perfekt nu när jag faktiskt är back in school (som boss nu dock). Fast när var jag inte boss över Påvelundsskolan liksom? (Skoja typ). Haha kramar på er <3
Julia

Så snyggt fodral och jag kan inte annat än att hålla med dig om Bianca. Jag är liksom besatt av allt hon gör, haha.

Svar: Ellerhur hon e fan grym hihi! Kram på dig :)
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress