ALLT SEN INGET
Hellu!
Gårdagen och denna dagen har vart fyllda med saker, hmm jag som lovade mig själv att vila mellan festivalen och resan som jag ska åka på nu på fredag. Igår träffade jag Max på torget och tjötade samt fixade ärenden. Därefter åkte jag hem till Sofie på en kvällsmacka och mys. Hon är grym asså vi har alltid så mysigt!
 
Och idag har jag mest fixat hemma. Typ städat rummet, sytt upp mina brallor och sedan följt med brorsan till stan en sväng. Men det sista skulle jag inte gjort, någon grej för mycket liksom... För nu ligger jag helt utpumpad och illamående i sängen och allt flimmrar. Fan asså. Jag får skärpa mig. Nu blir det vila delux!!
 
Btw, titta va fina klistermärken jag precis satt på min dator. Hihi. Kramis kramis <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress