PRESSING PLAY
Åh heeeeej!
Jag har saknat er mina fina fina läsare. På senaste tiden har jag befunnit mig nere på min utmattnings-kurva. En dipp i måendet helt enkelt. Mycket ångest, tårar och väldigt lite ork. Så jag tröttnade på att alla uppdateringar enbart skulle innehålla ”idag har jag legat hemma” ”idag mår jag kass” ”jag har inte orkat göra nått idag” osv osv. Sååå därför tryckte jag på pausknappen, men nu är jag tillbaka med nya (fast trötta) tag. Pressning play until next time. 
 
Nu: Sitter med en skål jordgubbar framför de nya Twin Peaks. Smaken av sommar i munnen och förvirrade sekvenser framför mig. Kramar på er!
Här kommer några bilder från igår. Brallor: Minga London / Tisha: Ginatricot / Skor: FILA / Jacka: Replay
Hemma Hos Felicia

åh så fin outfit!!! dina byxor är så grymma!!

Svar: Taaack!! Visst är dom!! :) kramar
Ella Forssling

Amanda Niclasson

Snygg outfit!

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Ella Forssling

emilym.blo.gg

Jättecool outfit :D Älskar jackan <3 <3

Svar: Åh tack så jätte mycket!!!
Ella Forssling

enna

Nice!

Outofdate

I like your style girl.

isabelle

Åh vad snyggt!! riktigt inspirerande bilder!

towe

så fin outfit!!!

ddianasliv.blogg.se

Håller med alla andra kommentarer; vilken cool outfit! Och vad klokt att pausa ett tag när det kändes så. :)

ddianasliv.blogg.se

Håller med alla andra kommentarer; vilken cool outfit! Och vad klokt att pausa ett tag när det kändes så. :)

Veckomagasinet anne von porat

verkligen cool byxor om det fanns likadana i Uppsala skulle jag köpa dem

Svar: Åh tack!!! Beställde dom faktiskt från miga London tror jag det hette :)
Ella Forssling

Sandra Rosén

Snygg du är tjejen!

Eda

Snyggt! Bra med paus och återhämtning!

Joré Dirgélaité

Så häftig outfit!!! Och åh så gott med jordgubbar. Topp fem bästa med sommaren ju.

Michaela Johansson

Så nice alltså!
Själv så går jag nästan jämt med mjukisbyxor och en tröja.
Vill få mera inspiration inom mode men har som inte tillräckligt med intresse ;)
Men du är ju så fin!

Johanna

Hoppas att det vänder för dig och att du snart mår bättre!

Asal A.

Hoppas du blir bättre! btw snygg outfit.

Linda

Man mår alltid bra med mycket jordbubbar :)

Michaela

Hoppas du mår bättre snart! Vad fin du är! :)

Tessie - Fotograf

Älskar verkligen den turkosa bakgrunden, ger en stark och fin kontrast i bilden! :)

Liene - Pigg Igen

Älskar brallorna, så najs!

Terese

Synd du mått kasst men det händer oss alla och det gör oss också starkare som personer!
Supersnygg outfit btw, och byxorna var skitsnygga!!
Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress