PAIN OCH GAIN
Hellu guys!!
Idag är det onsdag, wey tell me something I don't know. Igår var jag på andra träningen för lilla mig. Det var superkul innan och efter, men under träningen trodde jag att jag skulle smälta bort från jordens yta. Honestly. Så fort jag anstränger kroppen så blir jag fruktansvärt yr. Det sticker i armar och ben, blicken blir suddig och jag känner köttbullarna från lunchen i halsen. Låter dramatiskt, och det är det, men jag överlever och det ända man kan göra är att kliva av planen. Även om den smärtan att behöva "ge upp" (aka for me being smart) gör mer ont. 
 
När jag kom hem igår slevade jag i mig lite kvarg bara för att det behövdes påfyllning i maggen samtidigt som vi kollade på Parneviks. Nu: Precis käkat en svingod sallad jag knåpade ihop av det vi hade i kylen, och väntar på att möta upp Kareem som jag ska hänga med idag. Kramar!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress