LEKER SOMMAR
Godkväll!
Solen har strålat hela dagen, så jag och Julle bestämde oss för att ta premiäråka moppis till havet för att grilla lite. Njuta av våren liksom. En detalj dock det kom massa moln... och dimma... och blåst. Men det stoppade inte oss och våra drömmar om sommar och grillning. Så vi satt i några timmar i mörkret och värmde oss på glöden med Håkis i högtalarn. 
 
Idag innan har jag gjort massvis. Klippt mig, vart hos psykologen, gått en 7km prommis, lyckats låsa in mina nycklar i moppen och fått gå hem och tillbaka till moppis igen för att köra hem den. Haha! Så typiskt. Nu är jag hur slut som helst, godnatt på er allesammans. 
Malin Bengtsson

skam den som ger sig! hahah

Svar: Hahaha precis!!
Ella Forssling

JUNITJEJ

Så härligt att leka sommar!

ajlimullersandvik.blogg.se

Men gud ja, har man gett sig fan på att det är grillväder så är det grillväder! :D :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress