RÖTT E GÖTT
Godnatt!
Denna dagen har varit en bra dag mående mässigt. Varken mått bra eller jättedåligt vilket var skönt. En mellandag helt enkelt. Det var så härligt att få hem lille pappsen från Sydney idag. Massor av kramar!! Eftermiddagen spenderades i hallen och där var mitt humör upp och ner. Vissa situationer var jag tvungen att bara gå ut och andas lite för mig själv medans andra sprang jag runt som en tok. Verkligen antingen eller! Haha. Men jag är glad över de stunderna jag springer runt, så känner jag igen den knasiga Ella Forssling som jag egentligen är. Deep inside, under lagret av ångest och stress. Skönt att man kan skrapa bort lite av det lagret ibland. Nu ska jag försöka sussa så sött, men först gå in och lägga mig lite med brorsan, eftersom ingen av oss vill sova riktigt än. Hihi! Härligt när familjen är samlad hemma tycker jag. Magi!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress