PAST 24 H
Gooddaay :)
Här kommer lite snapshots från det senaste dygnet. Gårkvällen var fett trevlig och innehöll allt från biljardspel, jaccuzzi, härliga människor och hoverboard-dans i blinkande discoljus med Beyonce Crazy In Love i bakgrunden. Jag trodde verkligen inte att jag skulle orka kvällen, men mina härliga kompisar ger mig så mycket energi!! Däremot är min hals helt förstörd idag och jag är fortfarande fett snuvig. Ikväll ska jag och mammsen laga mat, poppa popcorn och kolla på film. (Notera mina popcorn-strumpor på bild tio). 
 
Jag sitter och kollar lite på weekend-resor till Stockholm med Julle senare i September. Min kompis Noah (bild fem), är nämligen med i Idol det hade varit så kul att åka upp och stötta honom (om han går vidare hihi). Till lunch idag åt jag en av mina favorit sallader. Det är jordgubb, bladspenat, hallomi, solrosfrön, avokado och tomat. Underbart god. Jag la även på en annsiktsmask som var underbar, försöker hitta vart man kan köpa sånna för fick den i Glossyboxen. Men jag hittar inte, någon som vet? Jag är sämst i världen på att googla, jag skämtar inte.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress