PASSION FOR PINK
Halli hallå!
I morse fick jag nog av min halsont och förkyldning, så jag satte mig på moppis och åkte direkt till Vårdcentralens drop in. Det var tydligen öroninflamation och jag tänkte nästan det eftersom min halsont går upp i mina öron, särskillt mitt vänstra. Det är så fruktanvärt surt eftersom de sa att jag bara skulle vänta ut det, och att det kan ta ett tag innan det går över. Blir så fruktansvärt irriterad eftersom jag bara hann träna en gång när jag väl börjat. Jag snackade om det med läkaren och han sa (som jag alltid vetat) att mitt imunförsvar är väldigt svagt. Tell me something I don't know. Oh well, så idag blir det vila, vila och VILAAAAAAA!!!!! Jag hatar det, serriöst I'm so angry. Får försöka tänka positivt och bläddra igenom modemagasin, kolla Prison Break (världens bästa serie) och kolla lite Top Model avsnitt. 
Kajsa

Måste bara säga att jag tycker du är såå stark för jag vet ju hur energisk du är och att du knappt kan sitta still så det måste vara hemskt att vara ordinerad att bara vila. Jag själv får krupp av bara tanken... Måste även säga att jag tycker det är modigt att du delar med dig av så mycket här och det gör din blogg väldigt äkta, den är redan en av mina favoriter<3 Hoppas du snart blir frisk och kan börja träna lite igen för att sen så småningom komma på benen igen<33
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress