NOT YOUR BABY
Goodmorning!
Idag känns också som en bättre dag vilket är superskönt. Men eftersom jag jobbade gärnet med vloggen igår, körde långprommis och var med kompisar måste jag ta en paus idag. En paus där jag bara är hemma, kollar film och kanske tar någon prommenad runt kvarteret. Det ploppade upp massor av fönster på min Macbook att min startskiva var full... Så sitter och rensar tusentals bilder och filer. Suck, supertråkigt. Men jag är snart klar och då ska jag steka lite pannkakor! Hihi. Har haft lite kurr i magen på pannkakor i några dagar nu, så längesedan jag åt vanliga onyttiga pannkakor. Så det ska bli gott! Jag kommer toppa med vaniljkvarg och hallon, mumma. 
 
Bilder från gårdagens härliga prommis till stan genom ett höstigt fast varmt Majorna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress