LITE PSYKO
Hej hjärtegull!
Jag hade bestämt mig för att ta en paus från bloggis idag men jag kunde helt enkelt inte hålla mig borta!! Imorse tidigt tidgt på morgonen befann jag mig på en spårvagn in till Haga för att träffa någon som förhoppningsvis kan vifta med sitt trollspö och göra så att jag blir frisk. (Haha man kan ju hoppas). Jag har nämligen äntligen efter massor av väntetid och samtal kommit in hos en psykolog, eftersom min förra bara var för gymnasieelever. Jag avskyr verkligen att prata och exponera mig på detta sättet till någon främmande människa på en bestämd tid. Det känns bara som man klagar i en och en halv timme. Men vad ska man säga när allt känns hopplöst? Det kändes som hon fick en korrekt bild av mig och min knasiga vinnarhjärna rätt snabbt vilket var skönt och jag hoppas att dom kan gå vidare med detta. Jag ska ha ett till bedömningssamtal på Måndag så får jag se om jag får stanna eller om de behöver skicka vidare mig till någon lite längre behandling eftersom det är utmattningssyndrom och en lång process. USCH orden lång tid, vänta, hålla ut osv klingar inte gott i mina öron. Är såååå ivrig!!!!!
 
Jag idag! Och Palmen Pål i bakgrunden, hihi.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress