CUT CUT CUT...
Hellu!
Yesus jag är så nervös.. Jag ska nämligen klippa mig idag, och mitt hjärta håller på att hoppa ur kroppen. Haha, jag är såå töntig när det gäller mitt hår och när jag bara ska gå och toppa det blir jag värsta drama queen. Men idag mina kära vänner ska jag testa att klippa halvlugg!! Så idag blir det drama queen delux. Jag vet att det inte kommer bli fult på mig direkt och det kommer ge höstlooken en väldigt mogen touch, men usch jag hoppas inte jag ångrar mig! Vill ni ha före och efter bilder sen? 
 
Annars idag har jag städat huset och fixat lite, ångesten har faktiskt vart bättre idag och jag hoppas att jag kan följa med mina vänner ut till Yaki-Da ikväll. Tror dessvärre inte det, med tanke på vad som hände förra helgen när jag var ute. Det slutade ju i maximal ångest och jag kände mig bara så jävla tråkig hela kvällen. Vi får se! Det är viktigare att jag spar kraft för att träffa Julle i hallen i morgon, I really need her. Har inte orkat träffa henne på en vecka (pga öroninflammation och hennes tighta schema), och det får jag ont i magen av så prio J imorgon!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress