STRANGE STRANGER STRANGEST
Nämmen tjoho!
Hur mår ni? Jag mår väldigt knasigt, hela dagen har varit upp, ner, upp, ner, upp och ner. Dagen började bra och jag orkade pallra mig iväg till hallen för att kolla på herr och dammatchen med J. Ena sekunden var jag glad och flummig, men andra sekunden var jag mer yr, illamående och deppig än vanligt. Jävla piss rent ut sagt. Det var verkligen varranan kvart. Som att man hade en "on and off -switch". Jag lunchade med Julle & Nilo och därefter åkte jag hemmåt. När jag kom hem och hoppat ur duschen var jag helt förstörd psykiskt och fysiskt, men så brukar det vara när jag har gjort för mycket under senaste dygnen. Fest igår och hallen på förmiddagen liksom. Så jag gick upp till min sängis, vilade och någon timme senare mådde jag topp igen. Sen gick det neråt och nu sitter jag med sjukaste magknipen. Det är så mycket oro i min lille mage:(.
 
Men hoppas att det vänder snarast så jag och familjen kan njuta av 2:a säsongen av Stranger Things. Det har kliat i hela mig när jag försökt att inte börja kolla. Har nämligen lovat att se med familjen, annars hade jag sträckkollat utan tvekan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress