PAUSADE VÄRLDEN
Godmorgon!
Igår var en riktigt grå och dålig dag för lilla mig, jag tänker inte gå in på detaljer för pallar inte vara depp längre men jag var sjukt ledsen och hade ont i hela kroppis. Kort och gott ville jag mer än vad jag klarade av och det slutade i en stor besvikelse på mig själv. Dumt. Så jag tryckte paus på världen. Kollade inte sms, snapchat, instagram, bloggade inte osv. Jag orkade inte svara på folk och blev stressad av att folk ville ses. Så jag sket i dom helt enkelt. Vilket är så synd, för det är sånna grejer som gör att man som utbränd tappar vänner. Men man orkar liksom inte ta tag i att ses osv. Så hoppas ni förstår att I love you guys men ibland pallar man bara inte svara. 
 
Eftersom det blev sån overload igår ska jag bara vara hemma idag och riktigt ta hand om mig själv. Göra exakt det jag vill och känner för. Om jag inte känner mig för att resa mig från sängen, gör inte det då? Om jag känner för att gå på prommis, sätt på dig tightsen och gå innan du ångrar dig! Haha. Hoppas ni mår fint mina fina, och tack för all fin respons på min text jag skrev här om dagen. Jag är så lycklig att några faktiskt skrev att de plockade bort kurser eller sa upp sig från sitt extrajobb pga min text. Så jävla glad att jag faktiskt nådde ut och kan hjälpa folk från att inte hamna i min position. Det är allt som betyder något för mig, att inspirera och att varna er. Det är en stor anledning till att jag gör detta! LOVE LOVE LOOOOVE!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress