PANCAKE-MORNING
Hejsan svejsan!
Denna morgonen har varit sååå mysig verkligen. Julle var sjuk idag så vid halv 12 tog jag moppis till henne för att fixa lite frulle tillsammans. Vi stekte upp pannkakor och åt med bär, unnade mig även lite vaniljglass på några! Vi tände ljus och satte på härlig musik och pratade om våra New York -minnen. Herregud vad vi saknar det. Får ont i magen så fort jag tänker på att vi var där en vecka tillsammans. Känns surrealistiskt. Efter frukosten slängde vi oss i soffan med massor av filtar och slog på veckans avsnitt av Riverdale. Jag åkte därifrån vid tre ungefär och nu ska trötta jag duscha av mig och krypa ner framför någon film. Idag är en bra dag. Fyfan va skönt att livet inte känns hopplöst exakt varje sekund. Så jag får försöka njuta av att jag mår okej nu, innan det vänder. Leva i nuet, haha det som varje individ suger på typ. 
enna

Vad mysigt!

Elin

Mys!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress