NU FALLER LÖVEN
Halli hallå!
Hur mår ni? Idag mådde jag fint början av dagen då jag satt vid kanalen med Julle, gick runt i solen vid Haga och Vasastan. Det var skönt och jag hade någon slags ro i magen. Men på bussen hem började jag må superilla och min blick började bli allt mer suddig, det är ett tecken på att jag egentligen var för utmattad för att vara på stan så många timmar. Jag pushade det nog lite för mycket. Men sådant är så svårt att veta! Jag somnade dock när jag kom hem och vaknade nu för en halvtimme sedan, vilket är sjukt för jag har typ aldrig kunnat sova på dagen. So crazy! Hoppas att jag lyckas somna i natt dock, men det ska nog inte vara några probs (hehe intalar mig det). 
 
T-shirt: Adidas / Jacka: Carlings / Jeans: Zara / Skor: Liknande på Scorett
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress