LAGA MITT LIV
Godmorgon alla fina!
Idag var jag tvungen att ställa klockan för att gå upp och åka in till Haga. Som jag berättade förra veckan ska jag på mitt andra bedömningssamtal hos psykologen. Jag håller tummarna för att de kan behandla mina probs där, för jag orkar verkligen inte skickas runt mer. Det har tagit för lång tid!! Därefter ska jag till stenpirens resecentrum och laga min mobil. (ÄNTLIGEN!!) Jag tappade den i all hast när jag skulle dra ut passet från min ryggsäck på flygplatsen hem från New York. Jag ser knappt vad jag skriver eller gör på mobilen, så det är som att få tillbaka ett liv typ. Haha sorgligt värre! Jag tänkte ta med min bok och sitta och läsa medan jag väntar på att den ska bli klar, det är ju storm och ösregn utanför mitt fönster så jag har nog inget val än att stanna inne och vänta. Vi hörs senare hjärtegull!! :)
 
Tröja: Ginatricot / Brallor: Zara / Skärp: Ralph Lauren
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress