HÄR ÄR JAG
 Klockan är 23:51 och jag skulle vilja förmedla lite saker till er denna afton. Boobs och fettvalkar. Visst känner man tydligt att två saker på kroppen är specifikt skambelagda? Att det sticker i ögat på samhället om kvinnobröst exponeras och att ett par rolls på magen gör att man helt plötsligt blir oattraktiv och osmaklig. SÅ LYSSNA PÅ MIG! Skit fullständigt i om någon tycker du har olämpliga kläder bara för att dina bröst syns. Det är en kroppsdel som du inte ska skämmas för, var stolt! Var inte orolig för att synas i bikini, bh eller korta tröjor. Alla får rolls när dom sitter och om jag någon gång lägger ut en bikinibild när jag sitter och jag inte har fettvalkar har jag valt min vinkel. Det betyder inte att jag inte har dom. För även om min mage är smal, så får vi valkar båda två du och jag. Det är så vi människor ser ut och livet är för kort för att ni ska skämmas.
 
Jag gör detta för att förmedla till er att man ska känna sig fri i hur man ser ut och att man ska känna sig bekväm. Och för att visa att jag är fri och att det är okej. Det är okej!!!! Inte för att jag tigger uppmärksamhet och vill visa mina bröst för att locka killar som vissa snubbar tror, haha jag undrar hur ni tänker ibland. 
 
KÄRLEK TILL BOOBS OCH FETTVALKAR!!!!!! Göm dom inte, det är inget att skämmas för.
Anonym

Tack Ella! Du ger mig styrka. Fortsätt så

:)

Det är jätte sant, bra uppmärksammat!! Och bra skrivet du e grymm <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress