ESPAÑOL VIBES
Gokväll alla fina!
Denna dagen har vart fett grå och deppig, så vi stryker ett sträck över denna dagen tycker jag. Så, mentalt befinner jag mig på en playa i Marbella. Mmh ja. Just nu irriterar sanden som fastnar på kroppen samtidigt som saltvattnet skapar prickar på min bok. I bakgrunden ser jag havet och dess enorma vågor. Det är inte så många som vågar bada. Men solen bränner min panna och mitt hår är snustort efter förra doppet, så nu hoppar jag i. Nu hör jag bara ett knastrande och isande ljud under ytan, mina ögon är öppna och det klara vattnet gör att jag tycks se några fiskar. Jag kommer på att jag behöver andas och skjuter ifrån med fötterna på så att jag skapar en grop i stenbotten. Jag ser nu ut över havet och tänker "här jag kan jag vara föralltid". 
 
Härlig dag va? Haha, skämt å sido, hoppas morgondagen blir bättre. Här kommer bilder från Marbella i sommras, så vi faktiskt kan låtsas att de jag skrev där uppe stämmer! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress