:) :) :)
Goodmorning!
Ytterligare en regning dag, men det gör mig inte så mycket. Förutom att jag fick springa ut snabbt som attan för att fota dagens outfirre. Snart ska jag koka ihop lite köttfärssoppa och sedan åka iväg till Scandinavian Photo i Mölndal för att snacka lite om mina tankar på en ny kamera. Asså, det är så svårt, för jag älskar min kamera super mycket, men den är så fruktansvärt klumpig och stor. Det är ju en dyr och riktigt fin kamera, och det känns otroligt tråkigt att byta, men jag är i behov av en mycket mindre. Eftersom jag vill ha med mig den överallt när jag reser, åker in till stan, går på prommenad osv. Och dom på SP är svin duktiga på kameror så ska snacka med dom och se vad dom tycker! Har ni några tips? 
 
Tröja: Ginatricot / Väska: Liknande HÄR / Scarf: Liknande HÄR / Örhängen: ? / Jeans: Dr Denim HÄR / Skärp: Ralph Lauren HÄR 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress