BULLAR!!!!!!
Hej mina fina!!
Idag är det inte vilken dag som helst, nope nope. Den starkaste lysande stjärnan på himmeln av temadagar är givetvis Kanelbullensdag! Det är väll den och semledagen som majoriteten av Sverige bryr sig om nu när kallendern fyllts på med olika temadagar varje dag. Jag och Sofie gick till mitt gamla work Brogyllen, där de utan tvekan har Göteborgs godaste kanelbulle. För att helt enkelt skylla på kalendern för att vi smaskar i oss. En bulle från brogyllen är aldrig ovärt!
 
De senaste dygnet har jag mått så jäkla skräp. Det har varit tungt och igår kunde jag inte åka buss utan att behöva gå av för att spy. Spraya ner en buske i Mölndal. Mysigt Ella, måla upp en bild sådär. Haha! Men försöker väll lite humoristiskt byta samtalsämne eftersom det känns som jag tycker synd om mig själv när jag berättar om mina äventyr som utbränd. Haha men klart som fan man tycker synd om sig själv när man får så mycket ångest att man spyr, även om man inte känner det just då då det är begravt bland ångest och skuld. 
 
Jag å mina bullisar. Oh yeeeee
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress