23:23 UPDATE
Jag vet faktiskt inte varför. Jag vet inte varför jag varit dålig på att uppdatera bloggis, svara på sms eller läsa bloggar jag tycker om den senaste veckan. Jag har liksom inte mått sämre än vanligt. Utan på något sätt har det växt en känsla i mig att jag inte riktigt bryr mig vad som händer runt omkring min bubbla eftersom jag vart så fokuserad på att ta hand om mig själv. Och jag har som sagt inte behövt ta hand om mig mer än vanligt. Men jag antar att det är positivt, jag behöver ju släppa lite press från axlarna liksom och lyckas man släppa ett ynka gram till är det ju guld värt. Saken är den att jag inte riktigt är säker på vad jag skriver om just nu heller, jag vet inte riktigt hur jag känner. Så nu lämnar vi den saken och tar en liten update på life eftersom mitt bloggande inte vart maximalt denna veckan.
 
Klockan är 23:23. Det är fredag och jag ligger i min säng superglad att min vänn Noah gått vidare i TV4:s Idol. Som vanligt har jag ett glas bredvid mig fyllt med bubbelvatten som ger ifrån sig ljud av alla bubblor och ett sugrör som typ kommer flyta ur glaset när som helst. Jag har haft en dag. Ja ni hörde rätt. Om någon frågar mig om jag har haft en dålig respektive bra dag hade jag svarat, "jag har haft en dag". Till skillnad från igår, som var en bra dag. Det som utmärker sig som en bra dag var nog att jag fick spendera tid med min bästis och vi såg It som just nu är en av de bästa filmer jag sätt. Honestly, sjukt. Och att jag DM:ade Finn Wolfhard på Instagram för jag vill paxa honom för tror han kommer bli supersnygg när han blir äldre. Kändis crush på en 15 åring, bra jobbat Ella. Haha nej jag driver, men han är supersöt och så jävla rolig och jag kommer bli kär i honom när han vuxit till sig lite. Därför är det bra att paxa honom nu innan hybrisen och kändisvärlden tar honom eller hur? Hahahah, ibland tycker jag allt att jag är lite knasig. Jag driver, lite, halvt, tror jag. 
 
Skönt att girltalka lite med er kära bloggisar, vi hörs mañana!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress