19 YRS OLD
Natti natti!
Kvällen har varit underbar, precis så som jag ville ha den! Jag har varit orolig hela dagen för att jag inte skulle orka, eller att någon skulle bli grinig om inte jag följde med ut. Men allt har gått kalasbra! För er som inte vet firade jag min nittonårsdag idag med mina vänner, även om jag fyllde i början av månaden. Det är svårt att få in då alla kan och därför hade jag en liten tillställning nu istället. Jag bjöd på pizza, bubbel, mojito och lite snax. Simple is always the best! Och sen klädde jag huset i rosa å glitter, och var drottning hela kvällen ut! Temat var lite barnkalas-feeling och jag älskar det, eftersom jag är liten skitunge själv. (På mitt kort stod det grattis på 5-års dagen, haha). Jag doppade jordgubbar i rosa kristyr med strössel, fyllde med ballonger med glitter och stoppade glasspinnar i melon. 
 
Jag fick ett superfint skärp från Ralph Lauren och Caronlina Gynning glas från mina underbara vänner. Är så glad att jag får dela dessa födelsedags-minnen med dom! Hoppas ni sover gott, för det kommer jag göra en kväll som denna (och med massa mojito i kroppis).
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress