SVART FREDAG
Hi! 
Idag som alla som inte bor i en grotta vet är det Black Friday. Och förutom mitt härjande på Frölunda Torg med mitt inköp av glittermössa och ögonskugga har det fan varit en svart fredag asså. Den började bra men sen gick den rakt neråt. Jag började med att märka att alla mina New York bilder från resan med Julle är borta, så jag måste råkat radera dom och att conectionen avbröts när jag skulle föra över dom. Så jädra less. Sen hämtade jag upp en ny vloggkamera jag beställt begagnad på tradera och märker att den inte alls är så han beskrev den. Ingen full HD och absolut inte 24MP. Den var helt enkelt kass. Så ångest dellux och jag hoppas verkligen han svarar. För nu har jag en enorm klump i magen fyllt av oro och känslor av att jag gjort något fel. Som utbränd kan jag inte riktigt hantera lite skuld utan allt blir superstort och leder till panikångest osv. 
 
Här kommer lite bilder från dagen som började bra i varje fall! Kramar. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress