LAST NIGHT
Godermorgon!
Igår kväll var jag på Halloweenfest hos en gammal klassis. Asså waay waaaaay back, vi snackar liksom gänget ifrån jag var 6 år till 12. Så mysigt att vi fortfarande umgås. Anyways, jag hade brist på utklädnad så sprayade min prinsesskrona svart och körde en helsvart outfit. Simple af. Jag kom hem vid klockan tre ungefär och när jag vaknade i morse kännde jag mig inte så berörd från gårkvällen. Eller, jag vet inte om man kan säga berörd, men ni fattar vad jag menar. Last night did not get to my head. 
 
Sen vill jag bara inflika att min fina vän Noah rockade gårdagens avsnitt av Idol. Kikade lite innan jag drog till festen, och herreguuuuud vad jag är stolt. Om ni inte sätt gårdagens avsnitt, så har ni Noahs framträdande HÄR.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress