A BEAUTY ROUTINE
Halloj!
Idag har jag varit hemma hela dagen och tvingade verkligen mig att softa lite. Jag hade sjukt ont i halsis och feber så jag kände att jag verkligen verkligen bör chilla ner lite. Jag har aldrig riktigt varit för skönhetsrutiner och sådana typer av produkter. Utan jag smörjar in mig med bodylotion och tvättar ansiktet varje dag, thats it. Men några gånger i månaden, som idag, gör jag lite extra. Och detta tänkte jag dela med mig av eftersom idag var en sådan dag.

1. Skrubbar in kroppen i Cocoa Brown. Den ger inte så mycket färg men det tycker jag är bra, den gör bara så att jag inte ser likblek och astrött ut. Jag vill inte gå runt som en orange Donald Trump liksom. Den sitter på hela dagen i ca 5 timmar.
2. Och på kvällen när jag duschar av mig kör jag Bed Head silverschampo, och har i det i 15 min samtidigt som jag sätter i L'oreal Hårinpackning för slitet hår. För jag vill undvika att håret slits med slivershampot.
3. När jag duschat klart tar jag någon ansiktsmask av något slag och idag hade jag någon slags "black head" -mask som mammsen trodde va kondomer när de kom på posten. (lol). 
4. Sen smörjar jag in mig i vanlig ordning med goa body lotions. 
 
Vad har ni för skönhetsrutiner?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress