MY FLORIDA BUDDY
Hej alla fina!
Hur är läget? Jag mår fint idag och gårdagen kan vi bara glömma tycker jag. Usch. Med sömntabletter resulterare en god natts sömn och att träffa min fina vänn Tyra gav mig ett stort leende på läpparna. Riktigt fin tjej det!! Vi snackade 80% av tiden om Florida över en frukost på Kafferosten i Linné, favvo frukoststället i stan! Men som sagt, jag åker till Miami på onsdag och efter en vecka i Florida ska vi möta upp Tyra och hennes familj som åker redan i natt! Vi har bara tre nätter med varandra i Naples, men det kommer bli så mysigt att hänga där. Det pirrar så mycket i min mage av längtan till värmen och palmisar. Så det var skönt att snacka av sig lite om packning osv med någon som faktiskt orkar lyssna och hade samma på hjärtat, haha!
Angelica Wåhlin

Så mysiga bilder & drömmen att åka till Florida ju!

Svar: Verkligen längtar ihjäl mig!! Tack så mycket :D
Ella Forssling

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress