KLAGOMASKIN
Hejhopp!
Nu kommer min vagnis som ska ta mig in till mitt veckoliga psykologmöte. I mina lurar har jag Bianca & Alices podcast, så roliga! Just nu mår jag som en skräphög på trottoaren som frusit fast, typ. Fett målande eller hur? Nej men serriöst, det är svin tufft att åka in till stan idag då hela jag är väldigt skakig och labil. Jag vill inte klaga, men this is my blog och luften är fri så jag ska fasiken klaga. Eller försöka förklara i varje fall. Det är som att varje steg blir ett maraton då kroppen har ett ynka procent ork kvar. Som att kroppen inte orkar slå bort min sega förkyldning. Samtidigt som jag blir arg och irriterad på hur känslig jag är just nu, en förkyldning liksom? Och på så sätt skapas någon knasig ångest och utmattning. 
 
Får typ skuldisar för att jag klagar, men ville bara skriva av mig lite i förhoppning på att jag inte svimmar eller så. Försöker hålla fokus! Nu ska jag snart hoppa av vagnis, kramar på er!! Och kom ihåg, I'll be fine tillslut och det är inte jordens undergång. (Mer sidenote till mig själv, hehe)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress